توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر


تایم کوین یک ارز دیجیتال جدید است که امکان استخراج آن از طریق ربات Time Coin در تلگرام وجود دارد. این امکان فرصت بسیار خوبی است تا به راحتی از ایردراپ رایگان این ارز بهره‌مند شوید، شبیه به همانند هات تلگرام که برای کیف‌پول نیر ولت می باشد. که در تایم های مختلف فعال می کنید که آموزش کلی و جامع در ادامه این مقاله، نحوه ثبت‌نام و روش‌های استخراج این ارز را به طریقی ساده و قابل فهم شرح می‌دهیم تا شما نیز بتوانید به راحتی از این فرصت استفاده کنید.

آموزش ثبت نام در تایم کوین تلگرام و طزیقه استخراج ارز TimeCoin 

در این فسمت از مقاله برای شما دوستان عزیز طریقه استفاده از این ربات و کسب درامد را به صورت مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد. تا بتوانید نهایت استفاده خود را از این فرصت با ارز ببرید.

پیشنهاد: ناتکوین را چگونه به ریال نقد کنیم؟(آموزش نحوه فروش Notcoin)

پیشنهاد ایردراپ معتبر شبیه ناتکوین⇐لینک ثبت نام در ربات تاپ سواپ تلگرام و جهت آموزش ماین اینجا کلیک نمایید.

مرحله اول لینک ثبت نام تایم کوین تلگرام

توجه : که قبل ورود به آدرس تلگرام Time Coin حتما vpn یا فیلتر شکن روشن باشد چون به تلگرام مراجعه می شود.

لینک ثبت نام در زیر:(vpn یا فیلتر شکن روشن باشد)

https://bit.ly/timecoin1

بر روی لینک بالا کلیک کنید به مانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. اگر این تصویر را ندید نگران نباشید شما مستقیم به خود تلگرام ارجاع داده شدید. اگر به صورت اتوماتیک وارد نشدید نگران نباشید به مانند تصویر زیر بر روی دکمه SEND MESSAGE کلیک کنید.

مرحله دوم

بر روی دکمه START یا همان شروع کلیک کنید. به مانند تصویر زیر عمل کنید.

تایم کوین تلگرام آموزش استخراج Time Coin

مرحله سوم

بعد کلیک بر روی شروع تعدادی دکمه نمایش داده می شوند.

که طبق تصویر زیر بر روی دکمه Start mining Timecoins کلیک کنید.

تایم کوین تلگرام Time Coin

مرحله چهارم

بعد به این صفحه که در تصویر زیر قابل مشاهده است ارجاع داده می شوید.

که بر روی دکمه  Time coins mining کلیک کنید.

تایم کوین Time Coin

مرحله پنجم

در این مرحله از آموزش وارد این قسمت می شوید به مانند تصویر زیر که بر روی دایره مانند دکمه claim کلیک نمایید. تا مرحله استخراج شروع شود.

تایم کوین تلگرام

مرحله ششم

و در آخر زدن دکمه claim مشاهده می کنید که در حال استخراج می باشد. که الان در فعل حال در مدت زمان 24 ساعته باید claim کرد. که قبل هر 2 ساعت بود.

تایم کوین تلگرام آموزش استخراج Time Coin

 

توضیحاتی در مورد دکمه های بالای همین تصویر

از چپ به راست در زیر:

Friends: این دکمه مربوط به جمع آوری زیر مجموعه است که اگر آن دکمه را بزنید وارد شود یک لینک مخصوص جمع آوری زیر مجموعه می شوید.

earn: این دکمه برای انجام کارهای همچون بازدید سایت معرفی شده و فالوو اینستاگرام ، توییتر و پیوستن به تلگرام است که با انجام این تسک ها می توانید امتیاز بیشتری جمع کنید.

boost: این دکمه هم برای بالا بردن سرعت و بیشتر کردن تایم ساعت و غیر می باشد که در تصویر زیر⇓ به صورت ترجمه شده قرار داده شده که می توانید ببینید و انجام دهید.

ترجمه Timecoin - mine your time تایم کوین

لطفا توجه داشته باشید: پس از لیست شدن و آموزش نحوه‌ی فروش و تبدیل به ریال در روزهای آینده، این اطلاعات را در همین صفحه قرار خواهیم داد.

سخن آخر

در پایان، امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا با آموزش تایم کوین در تلگرام آشنا شوید و بتوانید از این فرصت برای استخراج ارز بهره‌مند شوید. برای دستیابی به موفقیت، پیشنهاد می‌شود همیشه به روز باشید و از فرصت‌های جدید استفاده کنید.