تاپ سواپ top swap

توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر


تاپ سواپ چیست؟ top swap یک ارز رایگان جدید ایرداپی، مشابه نات کوین تلگرام، است که می‌توانید به راحتی آن را در برنامه تلگرام، که در داخل برنامه نصب می‌شود، استخراج کنید. برای ورود و نحوه استخراج صحیح، ما را همراهی کنید و از آموزش‌های ارائه شده استفاده کنید. همچنین به‌خاطر داشته باشید که ارز نات‌کوین در تاریخ 13 فروردین 1401 یا 2024، یک April (اِیپریل)، استخراج این ارز متوقف و لیست قیمت گذاری می شود.

اولین متن در پیج تاپ سواپ⇐ 🚀 پروژه جدید امیدوار کننده، TapSwap را کاوش کنید! جایی که DeFi مدرن با معماری پیشرفته سولانا ملاقات می کند. کارمزد تراکنش کم و توان عملیاتی بالا را تجربه کنید.

اولین متن در پیج تاپ سواپ

طبق تصویر زیر ⇓ تاریخ شروع توزیع این توکن⇐ ⏰این ارز 15 فوریه، ساعت 16 TapSwap توزیع توکن انجام شده و پایان هم طبق خبرهای دنبال شد در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

تاریخ شروع توزیع این توکن تاپ سواپ

فهرست توضیحات و محصولات این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) : [نمایش]

تعداد کاربران و بازیکنان تاپ سواپ تا به امروز

تعدادکاربران بازی تاپ سواپ

براساس اطلاعات منتشر شده در پیج خبری رسمی top swap ، تا به امروز، این ارز موفق به جذب 1.5 میلیون کاربر شده است و این تعداد روز به روز در حال افزایش است. بنابراین، فرصت است و به راحتی می توان ماین کرد ، برای شرکت در استخراج و ماینینگ این ارز، با ما همراه شوید و طبق راهنمایی های ارائه شده، و پس برای ماین و استخراج رایگان این ارز با ادامه آموزش با ما همراه باشد و طبق تصاویرهای و توضیحات هر کدام که در این مقاله قرار داده شده با لینک مخصوص در این ربات ثبت نام کنید.

پیشنهاد پروژه رایگان ایرداپ⇐ آموزش ثبت نام و استخراج تایم کوین تلگرام یک ارز معتبر و جدید

لینک ربات تاپ سواپ + آموزش استخراج همراه با تصاویر راهنما

در این قسمت از مقاله آموزش نحوه نصب و ثبت نام در این برنامه تلگرامی جهت استخراج توکن تاپ سواپ و توضیحات جامع و کامل تکملی ارز دیجیتال جدید top swap با ما همراه باشید که امیدوارم این پروژه به مانند پروژه های دیگر یک کسب درامد عالی برای همه دوستان باشد. و نتیجه تلاش های خود را کسب کنیم.

مرحله اول)لینک ⇓ ربات همراه با توضیحات

https://bit.ly/tapswapbot

در این قسمت نخست بر روی لینک بالا کلیک کنید که البته باید vpn یا تحریم شکن روشن باشد. که طبق تصویر زیر به این صفحه ارجاع داده می شوید. اگر مستقیم به تلگرام انتقال داده شدید نگران نباشید در این صورت شما نیاز نیست بر روی دکمه Send Message کلیک کنید. اگر برعکس شد در این صفحه ماندید بر روی دکمه Send Message کلیک کنید. اگر کلیک کردید نرفت به تلگرام حتما مطمین شوید تلگرام در گوشی شما نصب است. و وارد شده اید از قبل.

لینک ربات تاپ سواپ

مرحله دوم)

در این مرحله بر روی دکمه پایین شروع کلیک نمایید. به مانند اسکرین شات یا عکس زیر⇓

مرحله سوم)

در این قسمت به مانند تصویر زیر بر روی دکمه start now!کلیک کرده منتظر بمانید. تا ربات شروع کند.

مرحله چهارم)

وارد برنامه شده بر روی سکه به مانند نات کوین کلیک نمایید. و در زیر عکس کاربر دکمه های پایین سکه نوشته می شود.

کاربرد و توضیحات دکمه های تاپ سواپ

کاربرد دکمه ها سواپ تاپ

طبق تصویر بال از چپ به راست توضیحات هر کدام در زیر ⇓

  • Ref ⇐کاربرد این دکمه برای زیر مجموعه گیری می باشد.
  • Task⇐که از نامش پیدا است برای کسب امتیاز انجام تسک های همچون بازدید سایت فالوو توییتر و پویستن به کروه تلگرام شان و…
  • Top⇐هم مربوط به سکه ها است که صفحه اصلی را نشان می دهد.
  • Boost⇐کاربرد این دکمه هم برای بالا بردن کاربرد و امکانات ربات که در داخل هر کدام نوشته شده است. فقط سعی کنید در قسمت تسک تسک ها رو انجام بدهید تا 200000 امتیاز کسب کنید و ربات را برای کسب امتیاز اتوماتیک فعال نمایید.
  • Stats⇐این گزینه هم برای نشان دادن تعداد سکه های استخراج شده توسط تمام کاربران است.

توجه⇐در روزهای آینده زمان لیست شدن و نحوه فروش این توکن در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

ویژگی‌های Top Swap:

  • معماری سولانا: استفاده از معماری پیشرفته سولانا، این پروژه را قادر می‌سازد تا تراکنش‌ها را با سرعت بالا و کارمزد مناسب انجام دهد.
  • کارمزد کم: Top Swap از کارمزد کمتری برای انجام تراکنش‌ها استفاده می‌کند که این امر به بهبود تجربه کاربری کمک می‌کند.
  • توان عملیاتی بالا: با توان عملیاتی بالا، این پروژه به کاربران امکان انجام تعداد زیادی از تراکنش‌ها را در زمان کوتاه می‌دهد.

با شرکت در استخراج Top Swap، امیدواریم که بتوانیم از این فرصت بهره‌مند شده و نتیجه تلاش‌های خود را در کسب درآمد از این پروژه به دست آوریم.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی شده معتبر ترین پرژه معرفی شود و آموزش به صورت دقیق و کلی توضیح داده شده که باز هم هر سوالی در مورد توکن Top Swap دارید در زیر قسمت نظرات مطرح نمایید تا در اولین فرصت جواب داده شود. که امیدواریم از این ارز جدید هم کسب درامد عالی و پر سودی داشته باشید.